Friday, 20 January 2012

20



Happy Birthday To Me.
20.01.2012

umur aku mencecah ke angka 20.
ye..aku skrg dah 20tahun..
lama sudah aku bertapak dibumi ini..

Mmg ramai yg wish aku.
happy birthday lahh.,selamat hari jadi lahh.,selamat hari diberanakkan lah.,selamat itu dan selamat ini..mmg bnyk selamat diorang kat aku..
hahahahah

yg tak boleh belah tu..SELAMAT HARI TUA..
yelahh..aku je yg tua..korang pun masa ny akan tiba lahh..

seiring dgn ucapan selamat tu ada jugak antara mereka yg tnye soalan yg sgt berat aku nak jawab..soalan yg buat lidah aku kelu..terdiam seribu bahasa..
"nie dah tua nie,dah 20 nie bile nak ada awek"

aduh serius aku terkelu lidah nak menjawab..
sana tnye sini tnye..
sakit telinga dgr nye lahh..
haishhh.....
lain kali tnye2 lahh selalu ye bila sy nak ada awek...
haahahah

terpikir jugak..umur semakin meningkat..tp tulahh..entah bila waktu nye nak tiba..
mana ada manusia yg taknak bercinta kan..
mana ada manusia yg taknak berkasih dan dikasihi kan..
so skrg masih menunggu masa saat dan waktu yg sesuai..
jodoh pertemuan ditgn Allah..

selama 20 tahun hidup bnyk dah perkara baik,buruk,manis,pahit yg terjadi..
selama 20 tahun nie jugak bnyk mengajar aku erti kehidupan..
selama 20 tahun nie aku mengumpul segala pengalaman..

hari-hari yg bakal aku lalui mungkin sukar,mungkin senang.
siapa tahu kan..
aku hanya mampu berdoa agar dipermudahkan segala urusan...


terima kasih dan syukur ke hadrat Ilahi yg telah membenarkan aku hidup sampai skrg.
terima kasih kpd parents sy yg telah menjaga sy selama 20 tahun nie..
terima kasih kpd kawan-kawan yg bertahan utk kwn dgn aku..
terima kasih semua...

yg buat aku sedikit happy ialah si dia..
bukan makwe..
die "stalker" yg baru tahun nie "tegur" aku...
dan die membuatkan hati aku berbunga kembali utk bercinta setelah sekian lama..
dah cukup.,pasal die entri seterusnya okay..heehehh
skrg tgh kwn2 dulu..paham..baru kenal kot..

okay lahh..cukup..mcm pnjg je nie...

ape yg aku nak ckp sebenornye ialah..

UMUR AKU DAH 20
TERIMA KASIH KPD SEMUA YG WISH.

5 comments:

  1. hahaha..bangga la tu dah 20..nasib bek aku lom lg..bole perasan budak2 lagi..haha

    ReplyDelete
  2. jgn nak riak..masa nada bakal tiba jua.

    ReplyDelete
  3. berusaha mencari is..
    insyaallah ada, hee
    aku doakan kau cepat2 dpt aweks..

    ReplyDelete
  4. awek"S" ...s tu menandakan bnyk..taknak bnyk lahh..1 cukup lahh..

    ReplyDelete
  5. helo is maksu ni. maksu dah folo is. so ur turn to folo me back k. nak makwe ker? meh maksu crkan nak :)

    ReplyDelete