Saturday, 24 September 2011

priority.,keutamaan.,penting.,hobi

WFFC= world football freestyle championship
nme aku trickstar sbb nie laa..aku sgt suke freestyle..tatau mcm mne leh tersngkot dlm bnde nie..tp aku sgt mnat..ada jugak hajat nak wat video aku tgh freestyle..tp mcm malu laa..tak power kan...

guitar=gitar
sy suke main gitar..org yg ajr sy main gitar adalah kwn sy..jay waii=farid jamil..
die terer tau..mcm2 lagu die pndi..aku cume tau basic je..jnji ada bnyi sudahh..hehe..bnyk jgak lagu2 yg simple aku main..tp main kat depan umh depan kpg je..

jadi nie laa priority dlm hdop aku..lg2 freestyle tu..tak lehh hdop tnpe bolaa..bola bdak kecik rm5 pun aku tak ksahh..haha...jnji bolehh freestlye...
nnt kalau dahh terer nak msok mffc..sme mcm wffc cume mffc tu freestyle ngn org m'sia je..wffc tu freestlye ngn org luar m'sia..
gitar tu sekadar isi masa lapang..menjadi halwa telinga bagi kwn2 juga diri sndri tatkala bosan..apa yg termampu je.....hehehe


tu laa keutamaan yg aku utama kan dlm life aku...
takde guitar bolehh hidup lagi..takde bolaa..owhh mann..i cant believe this !!
so tu jelaa...antara benda2 yg aku suke buat..

No comments:

Post a Comment